FRISSS!!!
Home / Címlap / Nemzetközi elismerés a Lounge Design turisztikai kampányának

Nemzetközi elismerés a Lounge Design turisztikai kampányának

A legjobb turisztikai filmek és a legjobb turisztikai kampány kategóriájában hozott haza egy-egy ezüst díjat a Lounge Design Európa egyik legnagyobb turisztikai vásáráról, a berlini ITB-ről. A Magyar Turisztikai Ügynökségnek (MTÜ) készített kampányokat már korábban is díjazták nemzetközi megmérettetésen.  

A berlini rendezvény a világ egyik vezető turisztikai kereskedelmi vására. A Golden City Gate az ITB multimédiás kreatív versenye, amelyen az iparág kommunikációs megoldásait szemlézik és díjazzák. A szállodáktól a turisztikai régiókon és légitársaságokon át egész tartományok, országok nevezik kategóriánként a különböző marketing eszközöket. Ezek közül kettőben lett dobogós a Lounge Design. A 2019-es versenyen 32 ország 148 filmmel vett részt.

Amit az ITB-ről érdemes tudni…

A rendszerint március második hetében megrendezett, fél évszázados múltra visszatekintő berlini ITB-n (Internationale Tourismus-Börse) idén hat kontinens több mint 180 országa mutatkozik be, mintegy tízezer kiállítóval. Az ötnapos eseményen kb. 160 ezer látogató fordul meg, és hozzávetőlegesen 7 milliárd euró értékű üzlet köttetik.  Az évente megtartott vásár versenyének idei abszolút győztese Abu-Dhabi lett.

A Lounge Design évek óta készíti az MTÜ megbízásából a belföldi turizmust népszerűsítő kommunikációt. Ennek az együttműködésnek az eredménye a korábbi „Itt kell lenned, hogy elhidd” kampány, ahogyan az új, most díjazott “Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!” platform is. Sperczel Dániel, a Lounge Design ügyfélkapcsolati igazgatója szerint az eddig végzett munka elismerése a mostani díj, hiszen a 2017-ben indított platformot sikerült nemzetközi figyelemre is méltó módon kialakítani és folyamatosan megújítani. Kiváltképp örül annak az ügynökség, hogy egy belföldi piacra szánt kampánnyal sikerült elnyerni a díjat, lévén ezeken a versenyeken jobbára a nemzetközi kampányokat szokták díjazni.

Nem ez az első sikere az ügynökségnek és a kampánynak a nemzetközi porondon. A londoni World Tourism Marketen került shortlistre ugyanez a pályamunka, a tavalyi évben pedig a berlini versenyről hozott el egy első helyezést a Lounge Design, a szintén az MTÜ számára készített „Itt kell lenned, hogy elhidd!” kampánnyal.

A díjazott film alább megtekinthető:

Ajánlott cikk

A korlátlan étel, ital veri a fitneszhasználatot

Budapest Európa sportfővárosa Van igény az egészséges konyhára, mégis 1-3 kiló felesleget szedünk magunkra nyaralás …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás