FRISSS!!!
Home / Címlap / Ezeket a kisháztartási gépeket keresték tavaly a magyarok

Ezeket a kisháztartási gépeket keresték tavaly a magyarok

  • Az egészséges életmódhoz szükséges készülékek egész évben népszerűek voltak

 A Sencor tapasztalatai szerint a tavalyi évben elsősorban a reggeli készítéséhez kötődő készülékeket, például vízforralókat, kenyérpirítókat és szendvics sütőket keresték leginkább idehaza a magyarok. „A robotgépek terén az STM 635X sorozat is kifejezetten népszerű volt a vásárlók körében, ami jól tükrözi, hogy egyre nagyobb az igény a sokoldalú konyhai gépekre” – emelte ki Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.

A konyhai és a kisháztartási gépek terén elmondható, hogy a magyarok azokat a készülékeket részesítik előnyben, amelyekhez sok kiegészítő, illetve tartozék áll rendelkezésre. Emellett a vásárlók inkább a tartós, strapabíró készülékeket kedvelik és kifejezetten hosszabb távra vásárolnak háztartási gépeket. A készülékek dizájnja is egyre fontosabb szempont, évről-évre többen döntenek a hagyományostól eltérő, pasztell színű gépek mellett.

A padlóápolási termékek terén az SVC 9000BK 4Á-s porszívó iránt mutatkozott a legnagyobb érdeklődés. Ugyanakkor egyre többen keresik az álló porszívókat is, mert ezekkel egyszerűen, gyorsan és könnyedén lehet feltakarítani a háztartásokban keletkező koszt és szennyeződéseket. Ezek közül is leginkább a kivehető morzsaporszívókat preferálják a vásárlók.

Szintén fontos trendként emelhető ki a tavalyi évre vonatkozóan, hogy az egészséges táplálkozáshoz szükséges készülékek iránti kereslet egész évre jellemző volt. „A zöldség- és gyümölcslékészítéshez használható gépek már a mindennapok részévé váltak, mert sokan térnek át az egészséges és sportos életmódra” – hangsúlyozta a Sencor termékmenedzsere.

Tavasszal és nyáron kimagasló érdeklődés mutatkozott a smoothie makerek és gyümölcscentrifugák iránt, de karácsonykor is sokan keresték ezeket a készülékeket. Mindamellett decemberben egyértelmű slágertermék volt a robotporszívó és a hot-dog készítő gép, amelyek értékesítése a 2017-es évhez képest látványosan megnőtt.  

Összességében a Sencor márka a piaci bővülésnél nagyobb mértékben tudott nőni, melynek eredménye két számjegyű %-os növekedés volt. „Tapasztalataink szerint egyre több vásárló veszi észre, hogy a Sencor termékek ár&érték arányban az egyik legjobb alternatívát képviselik. A márka több éve tudatosan fejleszti termékeit kiemelt figyelmet fordítva a BPA-mentes konyhai gépekre” – tette hozzá Lucza András. Hozzátette: a Sencor egyes készülékeire már hatéves garanciát vállal.

Ajánlott cikk

Black Friday, Cyber Monday – Hálaadás a Versenyhivatalban?

Az ünnepek közeledtével egymást érik a különböző akciók, kedvezményekkel csalogató reklámok. Míg harminc éve a …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás