FRISSS!!!
Home / Címlap / Az újévi fogadalom többé már nem üres ígéret

Az újévi fogadalom többé már nem üres ígéret

Az új év kezdete a nagy elhatározások ideje. A karácsonyi időszakban akár 6000 kalóriát is elfogyaszthatunk egy nap alatt, így nem meglepő, hogy az újévi fogadalmak 71 százaléka az egészséges táplálkozással, 65 százaléka pedig a testmozgással kapcsolatos. Az elmúlt években a fogadalmak mindössze 40 százalékát tartották be átlagosan a változás iránt elhivatottak, ezt a mutatót azonban a digitális technológia tovább javíthatja.

A fogadalomtevőknek napjainkban könnyebb dolga van, hiszen az egészséges életmóddal kapcsolatos célok elérését okosmegoldások is támogatják. Az életmódváltás hosszú távú döntés, amely komoly elhatározást igényel, azonban a fitneszfunkciókkal is rendelkező okosórák, mint amilyen a Samsung Galaxy Watch is, olyan tervezési és monitorozási megoldásokat kínálnak, amelyek nemcsak az új évnek, hanem akár egész életünknek is új lendületet adnak.

Tippek a wellness szakértőtől

Holly Niemela világhírű wellness szakértő a személyes fejlődésben és a mérhető változásokban hisz. „Az edzéstervek, az elfogyasztott tápanyagok mérése, az alvás vagy a stressz figyelése mind nagyszerű okosfunkciók, amelyekkel a saját kezünkbe vehetjük az életünk irányítását” – mondta el a fitnesz guru, aki hasznos, a mindennapokba is beiktatható tippekkel is szolgált azok számára, akik változásra készen indítják 2019-et.

  • Lift helyett válasszuk a lépcsőt, ilyenkor a testünkre összpontosítunk és biztosra vehetjük, hogy kikapcsol az agyunk egy kis időre!

  • Igyekezzünk minden nap 15 percet csak magunkra szánni, dőljünk hátra és gondoljuk át a nap történéseit! A mentális kikapcsolás közérzetünkre is rendkívül pozitív hatással lesz.

  • Este, lefekvés előtt a forró fürdő helyett vegyünk egy hideg zuhanyt! Ahogy álmosodunk, a testünk elkezd lehűlni, ezt a természetes folyamatot segíti a hideg víz. Már fél perc is segít az elalvásban!

  • Szabályozzuk az elfogyasztott ételadagokat! A tápanyagok szintje legyen személyre és aktivitási szintre szabva. Az okostechnológia ebben is segítséget nyújt: a Galaxy Watch egy megfelelő alkalmazással ki tudja számolni nekünk egy adott fogás kalóriaszintjét.

  • Kísérletezzünk! Havonta egyszer főzzünk valamit, amit még nem próbáltunk korábban. Legyen szó új alapanyagokról vagy új receptekről, ha dokumentáljuk, később bekerülhet a rendszeres fogások közé is.

  • Naponta 2-3 liter vizet igyunk legalább! A legújabb okosórák arról is értesítést küldenek, ha nem elegendő a folyadékbevitel a nap során, így biztosra vehetjük, hogy sohasem leszünk dehidratáltak.

Ajánlott cikk

Pluszt pénz a villanyautókra – az elektromosok ellenállnak a válságnak

Segíti a villanyautók elterjedését, hogy a tisztán elektromos járművek megvásárlásához adható támogatási keretet 882 millió …

Vélemény, hozzászólás?

%d bloggers like this:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás