FRISSS!!!
Home / Címlap / Mi a snapchat és lehet-e rajta hirdetni?

Mi a snapchat és lehet-e rajta hirdetni?

Van egy korosztály, amely nagyon hosszú utat tett meg, de ennek az útnak a során megismerkedett a levélpapírral, az elektronikus üzenetekkel és a chattel. Most itt egy újabb csoda, amit ha nem akarnak lemaradni, jó ha utánajárnak mi is az: a Snapchat.

Hogyan használjuk a Snapchat-et?

A Snapchat nem más, mint egy app, amivel képeket, videókat és üzeneteket oszthatunk meg egymással. Ez önmagában még nem nevezhető kuriózumnak, tekintettel arra, hogy ma már minden egyes chat alkalmazás tudja ezt a funkciót. Mégis miért tudtak egy 20 millió dolláros vállalkozást kiépíteni a Snapchat használói segítségével?

A nagy újítás az, a többi “szimpla” chat alkalmazáshoz képest, hogy a Snapchaten nem hagyunk magunk után nyomot. Minden egyes üzenet, amit megosztunk másokkal törlődik, amint megnyitották és célba ért. Nem tudom, emlékeznek-e még a sorozatra: Mission Impossible. Itt a csapat főnöke egy videóüzenetben kapta meg a küldetés utasításait, majd miután megtekintette a videót, az 10 másodpercen belül megsemmisült. Hát ugyanez a helyzet a Snapchat üzeneteivel is, ha nem épp “történetről” vagy videórészletről van szó, mert ez utóbbi két esetben 24 óráig megtekinthetők.

A snapchat és az effektek

2015 második felétől olyan filtereket építettek bele a Snapchat applikációjába, amelyek segítségével különféle arcokat készíthetünk magunknak fényképezés közben. Sokszor ezen “arcok” csak a mimikai izmok mozgatása után aktiválódnak és hajtanak végre effekteket. Ezen funkció népszerűsége hatalmas és emiatt újabb és újabb filterek jelennek meg és tűnek el, ezzel is fenntartva a változatosságot a Snapchat felületén. Tehát buli az egész app, vagy lehet vele komoly hirdetéseket is készíteni?

Hogyan hirdessünk Snapchaten?

A közösségi médiában a hirdetések nagyon fontosak lehetnek egy cég kampányában. A Snapchat az elmúlt körülbelül két évben fokozatosan áttért a programozott hirdetési rendszerre. A változás annyi, hogy most már a kis-, közép-, és a nagyvállalatok számára is szabad a licit, bárki tehet ajánlatot adott hirdetési felületre, a Snapchat munkatársainak befolyása nélkül is.

Magyarországon annyira még nem terjedt el az app, így a hirdetésekről érdemes pár szót ejteni. Hirdetési videókat lehet készíteni, melyek 10 másodpercesek, illetve a videóhoz tartozó tartalmat is hozzá lehet kapcsolni, mely tartalmazhat további videókat, képeket, rövid leírást, hogy miről szól a hirdetés vagy mit kell tudni a hirdető cégről? Így az érdeklődők maguk tudják eldönteni, hogy foglalkozzanak-e az adott céggel, vagy sem?

Fontos kiemelni, hogy a hirdetéshez használhatunk geolokációs filtert is. Ez arra jó, hogy ha az app érzékeli a beállított helyszínt, pl.: egy adott pláza területét, úgy a geofilter az adott helyet, eseményt, terméket is megjelöli.

A hirdetésekkel egyidejűleg lehet A/B teszteket végrehajtani, amivel a Snapchat-kampány teljes ideje alatt tudják a cégek figyelni, hogy milyen a reklámok teljesítménye?

Ajánlott cikk

A UPC Magyarország közleménye a Liberty Global – Vodafone megállapodás jóváhagyása alkalmából

Üdvözöljük az Európai Bizottság Liberty Global – Vodafone megállapodásra vonatkozó döntését, amellyel a tranzakció lehetővé …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

%d blogger ezt szereti:

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás