- 2019-es marketing trendek alakulása
- A legújabb üzleti és marketing-trendek 2019-ben
Januárban VI. Magyar Marketing Fesztivál – Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja
Nem egyszerű kiválasztani, milyen csatornán lehet elérni a potenciális vásárló közönséget, hol érdemes közösséget építeni, hogyan lehet a tartalmaknak több megjelenést generálni, a munkákat automatizálni, vagy felépíteni egy márkát. A marketing szakemberek, kis- és középvállalkozások (KKV), cégvezetők, értékesítők és influencerek is komoly kihívással néznek minden évben szembe, mik lesznek a legújabb üzleti és marketing-trendek, és változások 2019-ben.
Többek között ezekről lesz szó a január 31-én megrendezésre kerülő VI. Magyar Marketing Fesztiválon, mely az ország egyik legnagyobb és legrangosabb, kimondottan KKV üzleti és marketing-trendekkel, szakmai újdonságokkal foglalkozó konferenciája. Az ország legjobban foglalkoztatott szakemberei fogják gyakorlatias előadásokkal és esettanulmányok bemutatásával elmondani, hogyan fognak várhatóan alakulni 2019-es marketing trendek, melyek alkalmazásával a vállalkozások fejlődése garantált lesz.
Általánosan elmondható, hogy a legnagyobb küzdelem a vevők figyelmének megszerzéséért/megtartásáért folyik. Az elmúlt 10 évben 12 másodpercről 8 másodpercre csökkent az átlagos figyelmi idő az okostelefonoknak köszönhetően. Az emberek magas százaléka a mobiljára alapozza az életét. A videós tartalmak elérése öt év alatt tízszeres növekedést ért el, a vizuális marketing szerepe egyre nagyobb lesz. A közösségi médiára épülő stratégiák is folyamatosan változnak, nagy hype jelenleg a chatrobotok. Újabb trendeket hoz be az online marketing világába a lokális marketing, és a dolgok internete, vagyis az okos termékek összekapcsolása képezi a technológiai forradalom soron következő állomását, az „Internet of Things” (IoT).
Végezetül egy jó tanács. 2019-ben azok a cégek jutnak nagyobb szelethez iparáguk tortájából, melyek úgynevezett stratégiai partnerségre lépnek más vállalkozásokkal, ezért a VI. Magyar Marketing Fesztiválon a szakmai programok mellett lesz újra moderált networking rendezvény, valamint kapcsolatokat lehet építeni az 56 standos szakkiállításon, ahol jobbnál jobb kivitelezők és ajánlatok várják a látogatókat. Folytatódik a „Milliárdos Cégek Klubja” betétprogram is, mely egy kerekasztal-beszélgetés, ahol milliárdos forgalmú, „kicsiből naggyá lett” cégek vezetői inspirálják tapasztalataikkal a hallgatóságot.
Várunk minden érdeklődőt, aki szeretné megtudni, hogy mik lesznek a legújabb üzleti és marketing-trendek 2019-ben.