FRISSS!!!
Home / Címlap / Múltidéző születésnapi kampány

Múltidéző születésnapi kampány

Az OMNIA 50. születésnapi PR és event feladataiért a Republic Group felel

Az idén 50. születésnapját ünneplő OMNIA a Republic Grouppal az elmúlt fél évszázad jellegzetes illatait és ízeit alkotják újra egy igazán izgalmas és nagy volumenű aromazsúr kampány keretében. A független reklámügynökség nyerte meg Magyarország legikonikusabb kávémárkájának tenderét, mely két rendezvény teljeskörű lebonyolításáról és a projektet átfogó PR kommunikációs feladatainak ellátásáról szól.

Hazánk legismertebb kávémárkája, az OMNIA idén ünnepli 50., jubileumi évfordulóját. Ezen alkalom pedig igazán emlékezetes ünneplést kíván. A stratégiai koncepció egyszerre nyúl vissza az 50 évvel ezelőtti emlékekhez, valamint a jövőbe mutató íz- és illatélményekhez. Ahogy 1968-ban, úgy 2018-ban is eredeti ötlettel ünnepelheti meg a születésnapját a márka, hiszen a teljeskörű PR kampány és fogyasztói esemény megidéz egy 1968-as Magyar Nemzet cikket, így a már fél évszázadra visszanyúló, eredeti OMNIA élményt.

A születésnapi kampány koncepcionális és stratégiai tervezése mellett a Republic client service és PR csapata felel a projekt megvalósításáért is. Az április-május közötti PR kommunikációs aktivitások fő üzenetrendszere „Az aroma, mely összehoz minket” szlogenhez híven a generációk találkozása és a kávézás élménye köré épül.  A sajtó és fogyasztói rendezvényeken a generációkra visszanyúló emlékek állnak majd középpontban, a vendégek pedig felidézhetik a márkával kapcsolatos élményeiket.

Magyarország elsőszámú márkastratégiára specializált ügynökségének az event és PR koncepció kialakításában szerepet játszott a márka klasszikus ugyanakkor folyamatosan megújuló, innovatív mivolta, ami lehetőséget ad igazán különleges események megszervezésére.

„Azért esett az „OMNIA Aromazsúr” ötletre a választásunk, mert az ügynökség pont olyan ötlettel állt elő, ami a briefünkre válaszolt: a kreatív koncepció egyrészt egyértelműen a márka fő üzenetére épít, illetve azáltal, hogy a májusi aktivitásunkat egy 50 évvel ezelőtti esemény inspirálja, tovább tudjuk erősíteni az OMNIA egyik fontos márkaérét, az állandóságot.” – mondta Tasi Dóra, az OMNIA szenior márka menedzsere.

„Személyesen is kötődöm a márkához, mivel a Nagymamám a mai napig a 30 évvel ezelőtti Omniás dobozban tartja a kávét. Emellett rendkívül büszke vagyok arra, hogy ilyen márkán dolgozhatunk, és alig várom, hogy ezt elmesélhessem a Nagymamámnak is!” – mesélte Furák András, a Republic Group portfolio igazgatója.

„Éreztem, hogy ezt a projektet meg kell nyernünk! Természetesen a koncepcióban az 50 évnek elvitathatatlan szerepe van, ám fontosnak találtuk a márka tradicionális értékei mellett a progresszivitást, valamint a folytonosságot is kifejezni a kampánnyal. A koncepció egyszerre szólítja meg az újságírókat, illetve a fogyasztókat is, valamint egy valós 1968-as OMNIA eseményt hív újra életre, melyet a célcsoport egy része akár személyesen is megtapasztalhatott.” – tette hozzá Zámbó Anna, az ügynökség PR vezetője.

A fogyasztói rendezvény ikonikus helyszínen, a Dunapark kávézóban kerül megrendezésre május első vasárnapján, amely akár egy remek közös program is lehet Anyák Napján.

Ajánlott cikk

Az idén is meghirdeti az ünnepi tradicionális kikapcsolási moratóriumát az E.ON

Haladékot kapnak azok a lakossági ügyfelek, akiknek tartós számlatartozásuk van. Az E.ON 2018. december 14-től …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás