- Az új globális márkafilozófia és kommunikációs platform a „Nyiss a csodára” nevet viseli
Öt év után újra változik a Coca-Cola: a „Nyiss a csodára” az elmúlt másfél év tanulságaiból épül fel, az emberi lét valódi csodáját és a hétköznapi örömöket ünnepelve. A globális márkafilozófia és kommunikációs platform részeként az ikonikus logó is megújul, ami immáron 1886 óta „öleli” át a gyártó termékeit.
2016 után ismét teljesen megújul a Coca-Cola. A „Nyiss a csodára” kampány üzenete egyszerű: a csodák körülvesznek bennünket, akkor is, amikor legkevésbé számítunk rájuk.
„A Nyiss a csodára” filozófia abban a hitünkben gyökerezik, hogy a kettősségek gazdagabbá és érdekesebbé teszik a világot – mert világunk tele van különleges emberekkel, váratlan lehetőségekkel és csodálatos pillanatokkal. Ugyanakkor a Coca-Cola márka esszenciáját is kifejezi: minden korty egy élmény. A „Nyiss a csodára” nem egy egyszeri kampány: hosszú távú márkafilozófia és hit, amely a Coca-Cola védjegyek marketingjét és kommunikációját fogja vezérelni és irányítani” – mondta Manolo Arroyo, a The Coca-Cola Company marketing vezérigazgatója.
A „Nyiss a csodára” platformmal az egész világon megújult a Coca-Cola termékek csomagolása is, és sokat egyszerűsödött a dizájn. Ez inspirálta az új „Ölelés” logót, amely most szinte „körbeöleli” a csomagolást.
„A Nyiss a csodára” célja, hogy olyan különleges és egyedi kampányokkal szólítsa meg a Coca-Cola fogyasztóit, ami teljesen eltér az eddig megszokott kommunikációtól. Így a márka különböző gamerekkel, alkotókkal és sztárokkal, többek közt DJ Alan Walkerrel és a Twitch-csel is együtt dolgozott, összekötve a virtuális valóságot a hétköznapi élettel.
You must be logged in to post a comment.