FRISSS!!!
Home / Címlap / A piacvezető dohányipari cég idén három díjjal bizonyította, hogy 21. századi munkakörülményeket kínál a dolgozóinak

A piacvezető dohányipari cég idén három díjjal bizonyította, hogy 21. századi munkakörülményeket kínál a dolgozóinak

Immár három elismerés is tanúsítja, hogy a Philip Morris Magyarország igazodik a 21. századi munkavállalók igényeihez. Kiemelten családbarát szemlélettel, a munka és a magánélet egyensúlyának előtérbe helyezésével, továbbá megkülönböztetés-mentes munkakörülményekkel érdemelte ki az Equal Salary tanúsítványt, a Családbarát Vállalat és a Fogyatékosságbarát Munkahely címeket.

Komoly HR fejlesztések mellett kötelezte el magát a piacvezető dohányipari cég. A szervezeti innováció nem véletlen: jelenleg történelme legnagyobb üzleti átalakulásán megy keresztül a vállalat. A hosszú távú cél nem kevesebb, minthogy teljesen felhagyjon a hagyományos cigaretták gyártásával, és egy nap kizárólag füstmentes termékeket értékesítsen. Innovatív vállalatként fontosnak tartják, hogy a HR területén is magasabb szintre lépjenek, és olyan magatartást tanúsítsanak, amely példaértékű más cégek számára.

A cég egyre-másra nyeri a HR-fejlesztéseit elismerő díjakat: novemberben Magyarországon elsőként kapta meg az Equal Salary tanúsítványt. Ez nem csupán annak biztosítéka, hogy a szervezetben dolgozó nők és férfiak azonos értékű munkáért egyenlő bérezést kapnak, hanem minden más munkafeltétel azonosságát is garantálja. A dohányipari vállalat hazai szervezete abszolút diszkriminációmentesen működik – állapította meg a tanúsítványt kibocsátó svájci alapítvány.

Egy éven át viselheti a cég a szintén nemrégiben elnyert „Családbarát Vállalat 2018” elismerést, amelyet a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom adományoz azoknak a gazdasági szereplőknek, amelyek a társadalom családbarát szemléletét erősítik a munka és a magánélet egyensúlyát támogató működésükkel. „Igazán kiemelkedő szakmai teljesítményt az az ember tud nyújtani, akinek kiegyensúlyozottak a munkahelyi, családi körülményei, és elegendő időt tud a szeretteivel tölteni” – fogalmazott Szabados Tamás, a Philip Morris Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Ennek a hitvallásnak a jegyében a cégnél nemhogy hátránnyal nem jár a gyermekvállalás: jelentős költség hozzájárulásra számíthat az, aki szülés után megszakítja fizetés nélküli szabadságát és visszatér dolgozni. De a pénz nem minden: munkahelyi kismama/papa szobákat rendeztek be, a nagyobb gyermekek játékkonzollal, pingponggal tölthetik el idejüket, ha szüleikkel ellátogatnak az irodába. Nyáron pedig tartalmas bel- és kültéri szünidei programok összeállításával könnyítik meg a családok életét. Idén különösen nagy sikert aratott a gyermekes munkavállalók körében a céges nyári tábor.

A rugalmasságra valamint az egyéni igények figyelembe vételére a mindennapokban is nagy hangsúlyt fektet a cég, hiszen a Philip Morris Magyarország munkatársainak több mint 90 százaléka rugalmas munkarendben dolgozik. Ezen felül heti 1 nap akár otthoni munkavégzésre is van lehetőség. Aki valamilyen speciális élethelyzet miatt még többet szeretne otthonról dolgozni vagy részmunkaidős beosztásra lenne szüksége, átmeneti és egyéni megoldást is kérhet.

A vállalatnál a különleges élethelyzetek sem járhatnak hátrányos megkülönböztetéssel. Ezt bizonyítja, hogy december 3-án nyerte el a cég a „Fogyatékosság-barát Munkahely” cím bronz fokozatát. Az elismerést, amely az álláskereső fogyatékkal élő emberek és a foglalkoztatásukra nyitott munkáltatók egymásra találását támogatja, 2010 óta adományozza a Salva Vita Alapítvány. A Philip Morris Magyarország folyamatosan fejleszti a fogyatékkal élő emberek toborzásával, foglalkoztatásával és megtartásával kapcsolatos gyakorlatát.

„Ezek az intézkedések nem csak a látás-, hallás- és mozgássérülteket, hanem a megváltozott munkaképességű munkavállalók széles körét érinthetik” – hívta fel a figyelmet Kulcsár Géza, a vállalat People & Culture vezetője, hiszen a cégnél hosszú évek óta alapelv, hogy a teljesítmény elismerésében senkit ne érjen semmilyen megkülönböztetés.

Ajánlott cikk

A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli

kutatás a bónuszos/kuponos vásárlási szokásokról Míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttünk egy vásárlás alkalmával …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás