FRISSS!!!
Home / Címlap / Ezeket vettük a tavalyi Black Friday-n – idén mi lesz a sláger?

Ezeket vettük a tavalyi Black Friday-n – idén mi lesz a sláger?

Bár évek óta megkövülten nézzük az amerikai Black Friday-k olcsó tévékért verekedős képeit, itthon is egyre jobban megveti a lábát ez az akció. November elején már szembejönnek a hirdetések a november végi extra árakról, sokan készülnek úgy, hogy ezen a napon mindent beszereznek karácsonyra. Sőt már egy héttel a hivatalos Fekete Péntek előtt Red Friday várja a vásárlókat. Nálunk jellemzően a webáruházak élnek ezzel a lehetőséggel, ők nyújtanak további kedvezményeket az üzleteknél egyébként is alacsonyabb áraik mellé. Lássuk mik voltak az utóbbi évek slágertermékei és -szolgáltatásai az egyik legnépszerűbb webáruházban, a Bónusz Brigádon.

A legnépszerűbb Black Friday utazás mindig 3 napos

A Bónusz Brigád három kategóriában kínál kedvezményeket: utazások, szolgáltatások és termékek kaphatók alacsony árakon.

Ami az utazásokat illeti, míg 2016-ban a legtöbben keszthelyi wellnessezést vettek a Fekete Pénteken, addig tavaly Egerszalók volt a fő célpont – ide is 3 napos wellness-fürdőzéssel egybekötött pihenést vásároltak a legtöbben ezen a napon. Tavaly – talán már karácsonyfa alá vásárolva – a második legnépszerűbb Black Friday-n vett utazás a fa lombjai között töltött páros pihenés volt, harmadik helyen visegrádi wellnessezés végzett.

Jellemzően rövid, kétéjszakás pihenéseket vásároltak azok, akik élni akartak a legjobb Black Friday kedvezményekkel. Nem lesz ez másként idén sem. „Igyekszünk változatos ajánlatokat hozni idén is, olyasmiket, amik egyébként nem megtalálhatóak az oldalon, például pihenést erdei kisházban. Lesz olyan ajánlat is, ami csak nálunk jelenik meg és sehol máshol” – mondja Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

Sétahajózás és Dream Land nyert tavaly

Élmények, programötletek – sokan keresik fel ezért a Bónusz Brigádot: a GKI Digitallal készült közös felmérés szerint minden harmadik ember ötleteket keres a szabadideje eltöltésére, minden ötödik ember konkrét programot keres, 32 százalék új dolgokat akar kipróbálni, ezért válogat az ajánlatok között.

Két évvel ezelőtt ezen a novemberi pénteken legtöbben videójáték múzeumba és sétahajózni vágytak, tavaly a Dream Land tükörlabirintusra és az Ice bárra voltak legtöbben kíváncsiak – láthatóan különleges élményeket keresnek az emberek ekkor is. Az 5D és 8D mozik és a különleges szabadulószobák is nagyon népszerűek ekkor. „Ezeken a napokon még több kedvezményt adunk, és lesznek olyan ajánlatok is, amelyek egész évben nem elérhetők csak ezeken a napokon. Illetve vannak olyan partnereink, akik kifejezetten a Black Friday-re kínálnak ajánlatot vásárlóink részére” – mondja Kaprinay Zoltán.

Nincs sorban állás, nincs verekedés

Az amerikai Black Friday alapvetően termékek akcióival indult: innen származnak a világot évről évre bejáró képek, amikor sorok kígyóznak már előző éjjel az akciót kínáló üzletek előtt, amikor parkolóhelyért ordibálnak emberek és összevesznek, hogy ki tette rá a kezét előbb a plazmatévére. Természetesen a Bónusz Brigád is nagyszámban árul ekkor olyan termékeket, melyeket a bónuszos kedvezménynél még olcsóbban lehet ezen a napon megszerezni – a különbség, hogy nem kell parkolóhelyet keresni és másokat megelőzni, sőt sorban állni sem.

Tavaly a legnépszerűbb Black Friday termékek a kaparós világtérkép, a LED izzósorok, fényfüzérek voltak. Érdekes, hogy 2016-ban ugyanezekből a termékekből vették a legtöbbet, nem volt változás a vásárlók választásában. Szezonális termékként a műfenyőből is sok fogyott, ez a termék is előkelő helyen végzett az eladások számát tekintve.

Az élményeket kínáló oldal ráadásul már a hivatalos Black Friday előtti péntektől, november 16-tól 3 napon át Red Friday-t tart, amikor az akcióban megjelölt több mint 200 ajánlatra 1 000 forint azonnali kedvezményt nyújtanak.

„A vonzerőnk, hogy a vásárló nálunk egy helyen mindent megtalál és máshol sem talál jobb árat – ha mégis, árgaranciánk a biztosíték arra, hogy ha ugyanakkor, ugyanazt a terméket megtalálja jobb áron, akkor a Bónusz Brigád visszafizeti a különbözetet a vásárló számára” – mondja a Bónusz Brigád egyik alapítója.

A Bónusz Brigád 2010 óta forradalmasítja a magyar internetet. Digitalizálta a korábban csak offline módon elérhető éttermeket, bárokat, szépségszalonokat, tanfolyamokat, wellness központokat és persze az élményeket. Ezekben a kategóriákban a Bónusz Brigád adja el a legtöbb szolgáltatást Magyarországon.

A 420 ezer rajongóval rendelkező oldal már több mint 30 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak. Több ízben elnyerte az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően pedig a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került. Superbrands és Magyar Brands díjazott, a Kiváló magyar tartalom elismerés tulajdonosa és Az Év Internetes Kereskedője díj tulajdonosa is.

Ajánlott cikk

Lugosi György, Lecső Péter: „Folyamatosan elbeszélünk egymás mellett”

Az Átrium készülő 12 dühös ember című előadásában a dühös esküdtek között a Hatos és …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás