FRISSS!!!
Home / Címlap / BrandFestival: Dominál a pénzügyi szektor a márkaépítésben

BrandFestival: Dominál a pénzügyi szektor a márkaépítésben

Különdíjat kapott a Budapest Bank, továbbra is verhetelen az OTP Bank, beelőzőtt a BÉRES, FMCG-ben nyert a FANTA és online befutó lett a Generali Biztosító

Idén harmadik alkalommal adták át a BrandExcellence elismerést, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában. Idén az FMCG, OTC és pénzügyi szektor szereplői közül kerülnek ki a győztes brandek. A díjátadóra ma a BrandFestival after partiján került sor.

Az immáron 18. alkalommal megrendezett BrandFestival®-on, hiánypótló díjjal jutalmazták a tudatosan építkező márkákat.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG, OTC és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a GFK 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is. A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A GFK minden esteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik.

A díjazotttak:

360° BrandExcellence díj:

  • Pénzügyi szektor: OTP BANK
  • OTC: BÉRES
  • FMCG: FANTA

Online BrandExcellence díj:

  • Generali Biztosító

Online  BrandExcellence különdíj:

  • Budapest Bank

A szakmai zsűri tagjai:

  • Dr. Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület
  • Oláh Alexandra digitalis vezető, Republic Group
  • Dr. László Géza igazgató, Superbrands Magyarország
  • Dr. Berkes Péter szakmai igazgató, BrandFestival®
  • Vágvölgy Mihály managing partner, DeepInsight
  • PappVáry Árpád PhD. Budapest Metropolitan Egyetem Dékán, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar Szakvezető, Kereskedelem és marketing szak;
  • Göbölyösné Mátrahegyi Anna kiadóvezető, médiapiac Kft.
  • Turcsán Tünde Commercial Director CPS, Gfk

Ajánlott cikk

Magyarországra is megérkeztek az LG egészségügyi monitorai

Magyarországon is bevezette egészségügyi — klinikai és sebészeti — monitorait és digitális röntgen megoldásait az …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás