FRISSS!!!
Home / Címlap / Artvertising: elindult a fesztivál divízió!

Artvertising: elindult a fesztivál divízió!

Több hónapos előkészítő munka után önálló fesztivál részleget indított az Artvertising. Az ügynökség aktív résztvevője volt a 2018-as prémium fesztivál szezonnak. Összesen 16 – beleértve a kisebb volumenű és a nagy népszerűségnek örvendő gasztronómiai, kulturális, és zenei eseményeket – tette le névjegyét. Minden helyszínen látványos, egyedi megoldásokkal jelentkezett, amelyeket kiemelt sajtóérdeklődés is kísért. Az új divíziót Vince Orsolya Eszter irányítja, a szakember több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik.  

A koncepciótól a megvalósításig, vagy inkább a bontásig maximális élmény, és elégedettség – ez a jelszava a fesztivál divíziónknak. Tudatos döntés volt, hogy ezen a területen is erősítünk, felismertük ugyanis, hogy a fesztivál szervezés speciális tudást, szakértelmet, kiterjedt kapcsolati tőkét igényel, és nekünk megvannak a megfelelő szakembereink, minden megbízást a legmagasabb színvonalon tudunk teljesíteni. Ügynökségünk jövőre 10 éves lesz, azt a célunk, hogy addig a legfontosabb tervezett bővítéseinket megvalósítsuk, és biztosítsuk ügyfeleink teljeskörű kiszolgálását.” – fogalmazott Nagy Gergely, az Artvertising ügyvezető igazgatója. Az eddigi fejlesztéseknek köszönhetően az ügynökségen belül már működik önálló pr-kommunikációs egység; az eddig is sikeresen teljesítő ATL-t event és promóciós csapat is erősíti, és hamarosan startol a digitális média részleg.

Vince Orsolya Eszter 2017-ben érkezett az Artvertisinghoz. „2006-ban az első SZIGET-es munkám során szerettem bele a fesztiválokon való brand-eket népszerűsítő kitelepülések szervezésébe és megvalósításába. A munkám nagyon sokrétű, de a legfontosabb, hogy az ügyfelek egy számukra környezet-idegen terepen, ahol a márkájuk is kilép a komfortzónájából, a lehető legnagyobb biztonságban legyenek minden tekintetben. Mi minden folyamatot aprólékosan kidolgozunk, kiemelt figyelemmel kezelünk, így már a tervezési időszakban felkészülünk a szükséges hatósági engedélyek beszerzésére, és ezeknek megfelelően alakítjuk a szembeötlő, látogatottsági arányokat növelő megjelenéseket. Ügyfeleink ezt értékelik, teljes mértékben támaszkodnak ránk.” – összegezte Orsolya a szakma iránti elkötelezettségét.

Artvertising idei fesztivál referenciák:

  • Gasztro fesztiválon prémium alkoholos termék saját dupla standdal való megjelenése, saját koncerttel (Kincsem Park)
  • Prémium zenei fesztiválokon a legnépszerűbb GrillTerasz üzemeltetése (VOLT; SZIGET; Balaton Sound)
  • Zenei fesztiválokon munkaerő toborzást segítő óriás, élőszereplős társasjáték megvalósítása (East Fest; SZIN; Campus)
  • Saját szervezésű nemzetközi kulturális élményt nyújtó kitelepülés (Románia; Lengyelország és Magyarország)

fotó: Vince Orsolya Eszter 

Ajánlott cikk

Itt az állami támogatás — így válasszunk igazán energiatakarékos hűtőt és mosógépet

A közép-magyarországi régióban november 19-én 10 és 14 óra között nyújthatóak be azok a pályázatok, …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás