FRISSS!!!
Home / Szórakozás / TV / Komolyan viccel a Paramount Channel

Komolyan viccel a Paramount Channel

A csatorna új imázskampánya kitágítja a moziélmény terét

Ismét imázskampánnyal indítja az őszt a Paramount Channel. Ezúttal az életre szóló moziélmények terét kitágítva, a filmvászonról kilépve, a színfalak mögé vezet bennünket, rávilágítva arra, hogy a legmegindítóbb, legintimebb vagy akár legfélelmetesebb jelenetek – amelyeket teljes átéléssel nézünk – valójában gyakorta a lehető legszürreálisabb, legmorbidabb vagy éppen legviccesebb módon születnek meg. A kampány mottójául Martin Scorsese gondolata szolgált, miszerint a mozi lényege a vásznon megjelenő és az azon túli tényezők együttesében rejlik.

A Viacom mozicsatornája tavalyi imázskampányában a kultikus alkotások emlékezetes jeleneteit állította előtérbe, játékosan megmutatva, hogy ezek a pillanatok nem véletlenül váltak felejthetetlenné, hanem tudatos alkotói döntések sorozata formálta őket. A mostani reklámkampány mottójául az élő hollywoodi legenda, Martin Scorsese gondolata szolgált, miszerint a mozi lényege a vásznon megjelenő és az azon túli alkotóelemek együttesében rejlik. A kampány szpotjai kitágítják a moziélmény terét, és lerántják a leplet a színészek, illetve az alkotók csapatmunkája szülte illúzióról. Egy romantikus-, egy western- és egy akciófilmes videó meséli el, hogy születik a világszerte nézők milliót egyúttal ámulatba ejtő, másfelől illúziót teremtő varázslat – természetesen mindezt humoros köntösbe bújtatva.

„Számomra van valami bizarr és egyben vicces abban, hogy a legfélelmetesebb vagy legintimebb filmjelentek, amelyeket teljes átéléssel nézünk a képernyő előtt, valójában a lehető legkevésbé félelmetes vagy intim helyzetben születtek meg” – nyilatkozta az imázskampány kapcsán Kabai Dániel, a Paramount Channel kreatív igazgatója. „Ennél a kampánynál a filmnek ez a sajátos viszonya a valósághoz és fikcióhoz volt a kiindulópontunk.”

Az imázskampány folytatása az európai és a globális Promax-on is díjazott „filmek, amiket pont így szeretünk” szlogenű koncepciónak. „Mindenképp tovább szerettük volna vinni azt a hagyományt, hogy az alkotói folyamatot helyezzük a középpontba, betekintést engedve a filmkészítés kulisszái mögé” – árulta el Martsa András, a Paramount Channel senior kreatív producere. „Egy jól sikerült, látványos filmjelenet sosem csak egy jól sikerült, látványos filmjelenet, hanem valami, ami sokkal több önmagánál, ami nem ér véget a kép határainál, aminek a létrehozása önmagában egy külön történet. Azzal, hogy egymás mellé helyeztük a filmjelenetet és a filmjelenet werkjét, megpróbáltuk kihasználni a két világ találkozásából származó humor-faktort is, vicces formában ütköztetni a fikciós képet a valósággal.”

A magyar gyártású kampány október 1. és 31. között három országban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban fut majd on-air, online és a csatorna social média felületein is. A Viacom on-air csapata tölti be a megbízó és az ügynökség szerepét, a kampány gyártócége a Melvin Productions.

A nyár egyik legszórakoztatóbb forgatási élménye volt számomra, viszonylag sokat robbantottunk és lövöldöztünk, művért köptettünk, meg esőgépben áztattuk a hőseinket” – mondta Horváth Viktor, rendező, akinek ez már a sokadik együttműködése a Viacom csapatával. A színészek kiválasztásában a rendező teljesen szabad kezet kapott. „Azt gondolom, hogy a filmek leginkább a precíz casting miatt működnek. Az is meggyőződésem, hogy a Paramount-logó is rengeteget dob a filmek minőségén és hangulatán. Szerintem ez a csillagokkal tarkított hegy-grafika bármilyen képi anyag színvonalát képes a sokszorosára növelni.” 

„Ebben a kampányban az volt a nem is olyan könnyű feladatom, hogy egyetlen állóképben foglaljam össze, hogy olykor milyen morbid, humoros, szövevényes módon születik meg a mozi pulzusszámot megemelő, könnyekre fakasztó illúziója” – mesélte a kampány fotóit készítő Mészáros László. „Azért szeretem ezt a kampányt, mert egy vicc akkor működik jól, ha komolyan viccelnek. És mi komolyan vicceltünk.”

Stáblista:

VIACOM

Kreatív Igazgató: Kabai Dániel

Senior Kreatív Producer: Martsa András

Art Director: Budai Roland, Czurkó Attila

Kreatív Producer: Berta Dániel, Bozsik Ádám, Darvas Ádám

Production Manager: Susztrik Zsófia

Production Coordinator: Maria Otog

Marketing Manager: Pálfai Kira, Eremia Laura

Senior Marketing Manager: Nikolits Dóra

MELVIN PRODUCTIONS

Rendező: Horváth Viktor

D.O.P: Garai Gábor

Producer: Ráday Péter

Gyártástervező: Varga Máté

Látványtervező: Tasnádi Zsófi

Jelmez: Kovács Katalin

1st AD: Genser András

Make-up: Magyar Eszter

Haj: Kovács Klára

Steadycam: Khin András

Colorist: Gaál Lacó

Sound Design: Tomek Siadak

PA: Koncz Juli

Szereplők: Nick Whitmann, Rieger Jani, Gutema Dávid, Polgár Tamás, Hőrich Nóra, Vácz Milán

Fotó: Mészáros László

Fotó-asszisztens: Mészáros Mátyás

Art Director: Kerényi Kristóf (MONO)

Grafikus: Kerekes Tamás (MONO)

Account Manager: Molnár Anett (MONO)

Motion Design: Besenyői Ádám, Szemerey Viktor (ALMOST FRIDAY)

Ajánlott cikk

35 éves lett Michael Jackson ikonikus videoklipje 

December 2-án Jacko nappal ünnepel a magyar MTV December 2-án különleges évfordulót ünnepel a világ: …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás