FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A pillanat megélése, chillezés, csillaghullás-nézés, és megannyi nyári programlehetőség a Somersby-től

A pillanat megélése, chillezés, csillaghullás-nézés, és megannyi nyári programlehetőség a Somersby-től

A 1080P Reklámügynökség nyerte el a Carlsberg Hungary Kft. Somersby italmárkájának márkakommunikációs feladatait.

 A 1080P Reklámügynökség Somersby kampánya életre szabva, autentikus módon tárja fel a fogyasztók számára, a márka sajátos világát, s egyben fő üzenetét. A június 15. és szeptember 2. közt futó kampány koncepcióját – „Csak a chill” – tükrözően, széles média- és eszközhasználatot vonultat fel (a klasszikus online megjelenésektől a közösségi médián és eseménykommunikáción keresztül a nyereményjátékig bezárólag) nem mindennapi aktivitásokat is felkínálva.

A „Somersby. Csak a chill” üzenettel futó promóciós kampánnyal, egy termékkóstoltatással egybekötött roadshow keretén belül, sok helyen találkozhatunk a fővárosban. Ha egy chillesre brandigelt VW kisbuszon akad meg a szemünk, akkor ott helyben le is pihenhetünk egy kis Somersby-t kortyolgatva és már is a nyugalom szigetének hangulatában érezhetjük magunkat, kiszakadva az állandó rohanásból, és a szürke hétköznapi robotból.

Ádám Marianna, a 1080P Reklámügynökség client service directora szerint: „A sok aktivitást előirányzó márka aktivációk mellett mindenkinek felüdítő lehet egy-egy pihentető esemény is. A rohanós, program-hajszolós nyárban a fárasztó aktív programok mellett miért ne lehetne kitűzött programpont a barátokkal való közös pihenés is? A Somersby promóciós kampányában erre is hangsúlyt fektettünk a Rukkel-tónál megrendezett wakeboard hétvégék, unikornis-flamingó csata, Flip-Flop futás vagy az Open Air Cinema mellett.”

Ügyfél: Carlsberg Hungary Kft.

Márka: Somersby

Kampány: Nyári promóció

Időtartam: 2018. június 15 – szeptember 2.

Koncepció, lead ügynökség: 1080P Reklámügynökség

Megrendelő:

Jankovits Anett (Brand manager)

Pusztai László (Marketing Manager)

Alkotók:

Asztalos Gergely (Creative Director)

Sós Dóra (Head of Copy)

Papp András (Junior Art Director)

Matliák Marianna (Copywriter)

Ádám Marianna (Client Service Director)

Meleg Ádám (Junior Account Manager)

Barna Éva (Communications Planner)

Tájnel Gábor (Head of Digital)

Dobos Gábor (Social Media Manager)

Produkciós cég: H&H Filmprodukciós Kft.

Rendező: Bisztray Sándor

DOP: miki357

Médiafoglalás: Initiative, 1080p

Nyereményjáték: ExtremeNet

Rendezvény: Luxury Event

Infó: 

https://www.facebook.com/SomersbyHungary/

https://somersbyvilaga.hu

Ajánlott cikk

Kiállítás a folyékony aranyról Bécsben

Hundertwasser ökológiai-művészeti munkásságára emlékezik a bécsi Kunst Haus Wien legújabb kiállítása, az “EOOS. Liquid Gold”. …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás