FRISSS!!!
Home / Címlap / Szakmai elismerést kapott a Futureal imázsfilmje

Szakmai elismerést kapott a Futureal imázsfilmje

Szakmai elismerést szerzett a Futureal-csoport számára készített imázsfilm az Online Video Awards versenyen. Az idén tizedik alkalommal megrendezett rangos hazai eseményen ezüst díjjal jutalmazták az Umbrella Kreatív Műhely alkotását. Magyarország meghatározó ingatlanfejlesztőjének, látványos vizuális effektusokban is bővelkedő kisfilmje rámutat arra, miként válik a gondolat valósággá, valamint rávilágít a szektorban rejlő kreatív lehetőségekre is.    
 
Az Umbrella műhelyében megvalósított imázsfilm rendhagyó módon követi végig az alkotás folyamatát az ötlettől a megvalósításig. A Futurealt megtestesítő főszereplő egy absztrakt világból kiindulva építi fel a valóságot, miközben a cégcsoport legmeghatározóbb alkotásait járja be, a kereskedelmi-, lakóingatlan- és irodafejlesztésektől egészen a teljes városrészeket újjáélesztő projektekig. A képeken feltűnnek a Corvin Sétányt körülölelő, ismerős lakóépületek és irodaházak, a népszerű Corvin Plaza, valamint a jövőbe mutató dél-budai városfejlesztési projekt két ikonikus épületeként az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont és a Budapest ONE irodapark is.
 
A film két hónapos előkészítés és egy négynapos forgatás eredményeként született. A kreatív csapat a befotózott kültéri és beltéri helyszínek alapján, építőmérnökök bevonásával alakította ki az imázsfilmben látható geometriai formákat. A letisztult, nonfiguratív betontér egy duplex pozíciós technikával, lépésenként veszi fel végső formáját. A kész videó a Wavemaker médiaügynökség szervezésében a Futureal-csoport online és közösségi média kampányaiban is kiemelt szerepet kapott. 
 
„Az Online Video Awards a díjjal nem csupán a cégcsoportot méltó módon bemutató imázsfilmet ismeri el, de felhívja a figyelmet az ingatlanfejlesztői szektorban még felfedezésre váró kreatív megoldásokra. A Futureal a jövőben az iparág úttörőjévé kíván válni a marketingkommunikáció területén is.” – mondta Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője. 
A Futureal-csoport az elmúlt években erőteljes nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. A cégcsoport több mint 1,3 milliárd euró értékű folyamatban lévő fejlesztéseivel a közép-európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé vált. A vállalat számos ingatlanfejlesztésen dolgozik Romániában és Lengyelországban, de aktívan jelen van Németországban és az Egyesült Államokban is. 
 
„A Futureal új kisfilmje egyfajta különlegesség, mivel az iparági trenddel ellentétben, nem egy adott projekt ismertetésére, hanem az egyedülálló fejlesztéseket valóra váltó cégcsoportunk bemutatására törekszik.  A kreatív alkotómunka eredményeként, az imázsfilm jelenetről jelenetre fedi fel a Futureal-csoport filozófiáját, amelynek mentén a több mint 300 fős csapatunk újragondolja a minket körülvevő világot.” – hangsúlyozta Szentmiklósy Attila, a Futureal arculati igazgatója. 
 

Ajánlott cikk

ha egy napig a gyerek lehet a szülő, okosan fog dönteni a pénzügyekben is

Minden gyerek vágya, hogy felnőtt legyen, amikor már azt tehet, amit csak szeretne – gondolják …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás