FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / Nyaralj a Szentkirályival és akár New York-ba is eljuthatsz

Nyaralj a Szentkirályival és akár New York-ba is eljuthatsz

Az Instagramra hívja játszani fogyasztóit Magyarország piacvezető ásványvízmárkája. Az „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjáték keretében a résztvevőknek nincs más dolguk, mint az #egycseppnyar hashtaggel megosztani a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait, ahol kedvenc ásványvizük is velük volt. A két hónapig tartó játék fődíja egy kétszemélyes New York-i utazás, a résztvevők emellett értékes napi nyereményekben részesülhetnek, az első 500 képet feltöltő pedig garantált ajándékot kap.

A Szentkirályi idén nyáron nyereményjátékkal kedveskedik az utazás és a fotózás szerelmeseinek. Akár egy kétszemélyes New York-i utat is nyerhetnek azok, akik belföldi vagy külföldi nyaralásuk során Szentkirályi ásványvízzel gondoskodnak a megfelelő folyadékpótlásról és az erről készült képet #egycseppnyar hashtaggel megosztják nyilvános Instagram profiljukon, vagy elküldik a Szentkirályi Facebook oldalára privát üzenetben.

A kampány július 2-án kezdődik és augusztus 31-ig tart. A kétszemélyes New York-i utazáson túl minden nap kisorsolnak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 képet beküldő pedig garantált ajándékban, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartóban részesül. A „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” tulajdonosát zsűri választja ki, a különdíjasok a közkedvelt márka bőröndjével és egy-egy bőröndnyi ásványvízzel gazdagodnak majd. A nyereményutazást a TUI Utazási Központ és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT lengyel légitársaság biztosítja.

Izgatottan várjuk az utazások alatt készült képeket, hiszen ilyenkor kicsit jobban megismerhetjük fogyasztóinkat, közelebb kerülhetünk hozzájuk és részesei lehetünk az élményeiknek. Ők pedig – fotóik segítségével – nem csak követőiknek, hanem a Szentkirályi közösségének is megmutathatják, hol tudnak igazán feltöltődni és kikapcsolódni” – mondta el van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.

A Szentkirályi különleges módon hívja fel fogyasztói figyelmét a promócióra; a Lara Augmented Reality applikáció használatával bárki életre keltheti a palackok címkéit. Az egyedi vizuális élményt nyújtó alkalmazás ingyenesen letölthető iOS és Android platformokra egyaránt.

Ajánlott cikk

minden, amit az e-sportról tudni akartál – de sosem merted megkérdezni

már csak néhány nap van a K&H e-kupa FIFA 19 bajnokságig Bár egyre többször hallani …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás