FRISSS!!!
Home / Címlap / Mega-influencerekkel erősít a Post for Rent

Mega-influencerekkel erősít a Post for Rent

Már 26.000 véleményvezér a hazai alapítású platformon

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású Post for Rent. A tavaly év végi angol irodanyitást követően most tavasszal a Hello Managament angol talent ügynökséggel kezdte meg együttműködését, számos mega-influencer bevonásával. A piacbővítéseknek köszönhetően az adat-vezérelt rendszeren keresztül elérhető influencerek száma jelenleg meghaladja a 26.000-et, a potenciális reach szám pedig megközelíti a 320 milliót. A cég év végéig 50.000 influencer regisztrációval tervez.

Nemcsak a véleményvezérek számában, hanem a rajtuk keresztül elérhető követők tekintetében is piacelső itthon a 2015-ben alapított Post for Rent. Szolgáltatásuk lényege, hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kössék össze, az emberi erőforrást minimalizálva. Ez teszi lehetővé a dinamikus nemzetközi terjeszkedést is, mind a brandek, mind pedig az influencerek tekintetében. A tavaly év végi angol piacralépés eredményeképpen 109%-kal  nőtt az elérhető véleményvezérek száma és 216 millióval emelkedett a potenciálisan elérhető követők száma.

A cég terjeszkedése idén is folytatódik: az angol Hello Managementtel kötött megállapodásnak köszönhetően most tavasszal olyan mega-influencerek csatlakoztak a platformhoz, amelyek önmagukban is több milliós követőbázissal rendelkeznek: Liam Ferrari énekes például 2.6 millió, WeeklyChris zenész 3.6 millió követővel van jelen az Instagrammon,  Flighthouse pedig 17.6 M követővel büszkélkedhet a Musical.ly-n. A rendszer segítségével akár itthonról, ők is bevonhatók nemzetközi, több országon átnyúló social kampányokba. A globális kampányok előnyeit már számos hazai márka ismeri; többek között a Sziget is rendszeresen indít nagy volumenű, kreatív social aktivitásokat külföldi influencerek közreműködésével.

“A nemzetközi kampányok olyan mozgatórugói az influencer marketing piacnak, amelyben hatalmas potenciál van, de a valóságban kevés ügynökség képes kivitelezni. A Post for Rent modellje erre kifejezetten alkalmas, hiszen a briefelési folyamattól kezdve az adat-értékelésig minden folyamat egy kézből kivitelezhető. – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.

A cég a londoni bázis mellett további potenciált lát az ázsiai és az amerikai piacokon. 2017-ben összesen 790 kampány futott a Post for Rent rendszerén keresztül, idén 1.800 kampány a célkitűzés, és 50.000 regisztrált véleményvezért terveznek a platformra bevonni.

www.postforrent.com

Ajánlott cikk

Jövőre már a tetőn is focizhatnak a bécsiek

Egy parkolóház tetején építenek focipályákat Bécs új városrészében, Seestadt Aspernben. Az öt műfüves pályához lesz …

Vélemény, hozzászólás?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás