FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / A Nu Skint 2018-ban is a szupermárkák között díjazták

A Nu Skint 2018-ban is a szupermárkák között díjazták

Az innovatív szépségápolási és étrendkiegészítő termékeket kínáló Nu Skin sorozatban immár a hetedik alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést, és a vállalatot harmadszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.  

A Superbrands és a Business Superbrands elismeréseket évről évre azok a márkák érdemlik ki, amelyek a saját területükön kiemelkedő hírnevet szereztek, a fogyasztóik megbíznak bennük és a termékeikben. A Superbrands és Business Superbrands jelölések független márkamenedzsment szakértők döntése alapján, kizárólag szakmai szempontok szerint történnek, az elismerésekre előzetesen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Bisnode csoport által létrehozott, a döntési procedúra során figyelembe vett Bisnode Rating kockázatossági mutató pedig garantálja, hogy a csaknem 4000 vállalatot tartalmazó listából kizárólag a legmegbízhatóbbakat díjazzák, ami fontos iránytűt jelenthet a vásárlói döntések kialakítása és meghozatala során.

Hatalmas megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy idén is sikerült megerősítenünk a pozíciónkat a hazai szupermárkák körében. Számunkra 2018 egyébként is különösen izgalmasan alakul, hiszen az év elején a szaksajtó és a vásárlóink körében is nagy sikerrel debütált újabb fejlesztésünk, az ageLOC LumiSpa kettős hatású bőrápoló rendszer, egyúttal továbbfejlesztettük márkakommunikációs tevékenységünket is. Az újabb Superbrands-díjaink igazolják azt a törekvésünket, hogy a fogyasztóink és a szakmai döntéshozók a Nu Skinre mint hiteles és értékteremtő márkára gondoljanak” – hangsúlyozta Dinók Erika, a Nu Skin kelet-európai senior értékesítési menedzsere.

Az idén 34 éves, Magyarországon 2005 óta jelen lévő Nu Skint 2010-ben a Forbes a „100 legmegbízhatóbb vállalat” közé is beválogatta. Személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival és természetes alapanyagokat tartalmazó termékeivel a Nu Skin forradalmasította az egészség- és szépségipart, számos rangos innovációs és designdíjat nyert el világszerte.

„Márkaértékünk növelése során kiemelten fontos az ügyfélközpontúság és a vásárlók edukációja, tudatosságuk növelése is. Az, hogy a Superbrands Magyarország által felállított független szakértői bizottság sorozatosan a legjobb és legmegbízhatóbb márkák közé sorol bennünket, nemcsak a Nu Skin erősödését jelzi, hanem minden jelenlegi és jövőbeni fogyasztónk, valamint üzleti partnerünk számára garanciát és biztonságot nyújt” – tette hozzá Dinók Erika.

Ajánlott cikk

Világbajnok magyar vízilabdázó lett a Continental Hungaria márkanagykövete

A Continental Hungaria története során először kért fel márkanagykövetet Sokan csak akkor válnak tudatosabbá a …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás