FRISSS!!!
Home / Címlap / Japán első számú söre Magyarországon – széles körben elérhető az Asahi Super Dry

Japán első számú söre Magyarországon – széles körben elérhető az Asahi Super Dry

Az egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágú sört a Dreher Sörgyárak hozza el a nagyközönség számára

  • Japán legnépszerűbb sörét, az Asahi Super Dry-t a Dreher Sörgyárak idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra
  • Az Asahi Super Dry egyedi, száraz, ugyanakkor frissítő ízvilágával nem mindennapi élményt nyújt a sörfogyasztók számára
  • Az idén tavasszal debütáló sör 0,33 l-es, üveges kiszerelésben kapható kereskedelmi forgalomban és vendéglátóhelyeken

Souichiro Nishimura, az Asahi Super Dry Global Team Senior Brand Menedzsere, Békefi Gábor, a Dreher Sörgyárak vezérigazgatója, Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője, Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője

Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör kiváló, minőségi alapanyagokból készül, amit semmihez sem hasonlítható, száraz és frissítő, úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlen, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.

A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok – élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják a fogyasztók számára az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           „Japánban a „kaizen” gondolkodásmód alappillére, hogy mindent – legyen szó termékről, gyártásról vagy fejlesztésről – lehet jobbá és jobbá tenni a tökéletes eredmény érdekében, mely az Asahi Super Dry gyártási folyamataira, ízvilágának kifejlesztésére is nagy hatással volt és van” – emelte ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak  marketingigazgatója.

Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően egy igazi prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Emellett a Dreher Sörgyárak fontos küldetésének tekinti a japán sörkultúra megismertetését és népszerűsítését a hazai fogyasztókkal.

Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, ezzel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.

Fotós: Soós Bertalan

Ajánlott cikk

Félidejéhez érkezett a szeretet.éhség. Országos Adventi Pénzadománygyűjtés

Már több százezren csatlakoztak az ország legnagyobb ünnepi összefogásához Egészen év végéig várják a felajánlásokat …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás