FRISSS!!!
Home / NemPest / Külföld / Kínában terjeszkedik az NNG

Kínában terjeszkedik az NNG

A világ legnagyobb autópiacán növekszik a hazai autóipari szoftverfejlesztő, a vállalat több mint 50 főt foglalkoztat majd a hamarosan megnyíló, új fejlesztői központjában, Sanghajban

Megduplázza idén a Kínával foglalkozó kollégáinak számát a hazai autóipari szoftverfejlesztő NNG. Az NNG jelenleg is erős pozícióval rendelkezik a távol-keleti országban, öt autógyárnak is – például DongFeng Renault-nak – fejleszt helyi megoldásokat.  A Kínában, regionális exportra készített autók száma szintén kiemelkedő, és az NNG navigációs megoldásai, a kínai gyártók több mint kétharmadával kötött partnerkapcsolatoknak köszönhetően már eljutottak a délkelet-ázsiai, közel-keleti és dél-amerikai régiókba is. A cél most a világ legnagyobbjának számító kínai autópiacon történő térnyerés.

A várakozások szerint a távol-keleti országban idén 29,1 millió autót fognak eladni (ez nagyjából a háromnegyede a teljes amerikai és európai értékesítésnek), ráadásul várhatóan még idén Kína válik az infotainment második legnagyobb piacává (8,09 milliárd dollár) és itt értékesítik majd a legtöbb beépített navigációt is.

Nem véletlen tehát, hogy a hazai autóipari szoftverfejlesztés egyik vezető vállalata, az NNG piaci pozícióinak erősítésére törekszik Kínában. Az idei évben több mint 50 fővel hoznak létre fejlesztői csapatot Sanghajban. A kínai projekteken dolgozó NNG-s munkatársak száma várhatóan megduplázódik majd, így Budapesten is bővülés várható. A termékfejlesztést a vállalat magyar központjában végzik, a kínai csapat a lokalizációval fog foglalkozni.

„Mivel a globális aftermarket piac 25-30 százalékát Kína jelenti, különösen fontos, hogy tovább tudjunk erősödni a piacon. Versenytársainkkal szemben nagy előnyünk, hogy rugalmasak tudunk maradni ezen a zárt piacon, míg mások elbuknak globális megközelítéseikkel. A személyre szabás és a helyi vásárlók megértése a kulcs: mindent újra kell gondolnod, ha sikeres akarsz lenni Kínában” – mondta el Giles Shrimpton, az NNG ügyvezetője.

A kínai álmok megvalósulásának érdekében a vállalat a termékfejlesztés és az üzleti lépések mellett a kollégák képzésére is nagy hangsúlyt fektet. A területen dolgozók ingyenes nyelvtanfolyamokon vehetnek részt. Jelenleg három kurzus fut, a kollégák egymás után szerzik meg nyelvvizsgáikat.

Ajánlott cikk

A tabella élére repült Martin Šonka Ausztriában

Negyvenezer néző gyűlt össze a Red Bull Air Race első bécsújhelyi futamán, közöttük jól hallható …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás