FRISSS!!!
Home / Címlap / Elszabadult piros korik szállták meg az utcákat!

Elszabadult piros korik szállták meg az utcákat!

– új reklámfilmmel jelentkezik a Budapest Bank

„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” – hangzik el a Budapest Bank február 8-án indult legújabb kampányában, melynek stratégiai tervezését és teljeskörű menedzselését a Republic Csoport látta el.

A pénzintézet és az integrált, márkastratégiára szakosodott reklámügynökség 2012 óta tartó sikerei után 2018-ban egy, a szférában szokatlanul bátor, új 360 fokos kampánnyal jelentkezik. A Budapest Bank a reklámfilmben, valamint a többi kampányelemben is egy merőben új képi világgal és történettel kívánja tovább növelni termékei értékesítését, illetve erősíteni potenciális ügyfelei körében a márkaismertségét.

„Régóta dolgozunk azon, hogy a görkorcsolyát az emberek a Budapest Bankkal azonosítsák” – fogalmazottTengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője, aki hozzátette – A következetesen épített kreatív platform jól működik: a felmérések alapján az egyik fő ügyfélígéretre, a gördülékeny ügyintézést megtestesítő korcsolyás motívumra a megkérdezett, illetve a reklámot spontán felidézni képes ügyfelek több mint 40%-a emlékezett.

Ez közel háromszorosa az iparági átlagnak. A kreatív elem konzisztens használata eredményezte azt, hogy a Budapest Bank reklámfilmjeinek márkafelismerése lett 2017-ben a legerősebb a versenytársak átlagához képest.”*1

„Az új reklámfilmekben a görkorcsolyából kivettük az eddigi főszereplőt. Ezzel azt szerettük volna megmutatni, hogy a különböző fogyasztókhoz – akiket szeretnénk megszólítani – hogyan érkeznek meg a Budapest Bank ajánlatai, szolgáltatásai: gyorsan és gördülékenyen. Ezt szimbolizálják a görkorcsolyák” – mesélte a forgatáson Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

Az egyedi technológiát használó, különleges filmes megoldásokkal operáló reklámfilmet hamarosan további, a bank egyéb termékeit népszerűsítő kampányok követik.

 

*1 Forrás: Scale Research márka és reklámismertség tracking kutatás

Alkotók listája

Megbízó:

Megbízó: Budapest Bank Zrt.

Tengerdi Laura – Marketingkommunikációs vezető

Tihanyi Szabolcs – Senior marketingkommunikációs menedzser

Kispál Dénes – Marketingkommunikációs gyakornok

Ügynökség:

Reklámügynökség: Republic Csoport

Creative Director: Márton Szabolcs

Head of Art: Jancsi Mátyás

Junior Art Director: Rácz Betti

Senior Copywriter: Román Dávid

Junior Copywriter: Bese Konrád

Head of Client Service: Szilágyi Fiorella

Group Account Director: Rummel Gábor

Senior Account Manager: Pintarics Viktória

Produkció:

Production: Umbrella Budapest – New York

Post-production: Studio Lamb

Director: Vermes Iván

Producer: Kammerhofer Orsolya

Head of Production: Angyal Gergely

Production Manager: Kecskeméthy Lídia

Music: Genser András

Ajánlott cikk

Séta, bicikli, futás: így sportolnak a magyarok

Az országos reprezentatív kutatás szerint nyaraláskor lazítunk: ilyenkor elmarad a mozgás A leginkább kedvelt mozgásformák …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás