FRISSS!!!
Home / Galéria / ÁT KELL ÉLNED, HOGY ELHIDD –  A FELTÖLTŐDÉS TÉLEN IS HAGYOMÁNY

ÁT KELL ÉLNED, HOGY ELHIDD –  A FELTÖLTŐDÉS TÉLEN IS HAGYOMÁNY

TÖBB, MINT 200 CSATLAKOZOTT PARTNERREL INDUL A MAGYAR TURISZTIKAI ÜGYNÖKSÉG ÚJ TÉLI BELFÖLDI KAMPÁNYA

Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban is számos élményt kínál – többek között erről szól a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) 2018. január 15-én induló új, téli belföldi kampánya. A kampányban az Ügynökség együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével (MSZÉSZ), valamint a Magyar Fürdőszövetséggel (MFSZ). A kezdeményezéshez eddig országszerte több mint 200 partner csatlakozott, akik „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot hoztak létre.

Magyarország a téli időszakban is számos élményt kínál az utazni vágyóknak: hazánkban közel 1500 termálkút és több mint 270 féle elismert ásvány- és gyógyvíz van, kétezer éves fürdőkultúránk mellett Magyarország az öt legnagyobb termálvízkészlettel rendelkező ország között van a világon. Így azoknak, akik télen is pihenésre, feltöltődésre, kikapcsolódásra vágynak, érdemes útra kelniük és felfedezniük hazánk különleges fürdőit. Az MTÜ 2018. január közepén induló kampánya bemutatja egy-egy desztináció főbb egészségturisztikai kínálatát, legismertebb gyógyvizeit és fürdőit, felhívja a figyelmet az ilyenkor elérhető kulturális élményekre, például a farsangi hagyományokra, emellett aktív kikapcsolódási lehetőségeket is ajánl az utazóknak.

Azt szeretnénk elérni, hogy télen is merjünk útra kelni, hiszen Magyarország minden évszakban izgalmas és tartalmas lehetőségeket kínál a pihenésre, a feltöltődésre és a kikapcsolódásra. Igaz ez a téli időszakra is” – nyilatkozta a kampány kapcsán Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója.

Az MTÜ a kampányban együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, valamint a Magyar Fürdőszövetséggel is, oly módon, hogy a szövetségek tagjai csatlakozhattak a kampányhoz. A csatlakozott fürdők és vendéglátóhelyek „Téli feltöltődés” néven speciális ajánlatot értékesítenek 2018. január 15. – február 15. között.  Az ajánlatok téli rekreációhoz kapcsolódó árkedvezményeket, kedvezményes szolgáltatásokat és/vagy többletszolgáltatásokat biztosítanak. Az MTÜ a partnerek listáját a www.hellomagyarorszag.hu oldalon teszi közzé.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) elnöke elmondta: „A szállodák egyedi csomagajánlatokkal, változatos programkínálattal készültek a kampányra, hiszen a téli időszak forgalom élénkítése és a vendégek határainkon belüli pihenésének magas színvonalon történő megvalósítása közös érdek.”

„A szolgáltatások a téli időszakban is meghatározott sztenderdek szerint rendelkezésre állnak; az az érdekünk, hogy ezen szolgáltatásokat minél többen igénybe vegyék” – fogalmazott Czeglédi Gyula, a Magyar Fürdőszövetség (MFSZ) elnöke.

Az MTÜ átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti a csatlakozott partnereket, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat (televízióban, nyomtatott és online sajtóban és a közösségi felületeken) annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet a téli utazáshoz és rekreációhoz.

Az egy hónapon át tartó kampány fő célja, hogy a szezonalitás csökkenjen, azaz télen is minél többen fedezzék fel azt, hogy milyen csodálatos hely Magyarország.  

Az MTÜ felkérésére Epres Panni manöken és Benedek Tibor háromszoros olimpiai bajnok kampányarcként csatlakoztak a programhoz. Epres Panni elmondta: „Az elmúlt évtizedekben a munkánk miatt és az utazás szeretete miatt is bejártuk a fél világot és csodás tájakat láttunk. Azonban semmihez nem hasonlítható hazaérni… átmenni a Lánchídon vagy leérni a Balatonra mindennél szebb látvány és érzés.”

A kampányhoz kisfilm is készült, amely három kiemelt turisztikai térségben – Sopron-Fertő (Bükfürdő), Tokaj, Felső-Tisza és Nyírség (Sóstó), Balaton (Hévíz) – forgott annak érdekében, hogy bemutassa: hazánk négy évszakos úti cél, a lehetőségek éppoly színesek, mint nyáron, ősszel vagy tavasszal. A film zenéje ismerősen csenghet: az MTÜ tavalyi belföldi kampányainak „Minden veled” című dala most is szerepet kapott, de ezúttal Schoblocher Barbara, a Blahalouisiana zenekar énekesnőjének előadásában.

A kisfilm is elérhető a www.hellomagyarorszag.hu weboldalon, ahol részletes információk találhatóak az egyes kiemelt desztinációs téli feltöltődéshez kapcsolódó attrakcióiról, legendás gyógyfürdőinkről és a hozzájuk kapcsolódó legendákról is.

Ajánlott cikk

Bőhm Kornél saját „nevére veszi” a Spindoc-ot

Jelenlegi formájában megszűnik a Spindoc Kommunikációs Hálózat, amelyet az alapító, Bőhm Kornél kommunikációs szakértő saját …

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás