FRISSS!!!
Home / Címlap / Effie és PRIZMA – idén is tarolt az ACG

Effie és PRIZMA – idén is tarolt az ACG

Az ACG 18 újabb elismerést gyűjtött be tegnap este az Effie és a PRIZMA díjátadókon. A szakmai megmérettetéseken olyan ügyfelek számára készült kampányokat ismertek el, mint a Soproni, az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone, a Decathlon vagy a Hey-Ho.

A reklámügynökség 10 ügyfelének 16 kampányával indult a világ több mint 40 országában megrendezett reklámhatékonysági verseny hazai fordulóján, az Effie-n. A közel 100 hazai marketingkommunikációs szakember által zsűrizett megmérettetésen az ACG 29 nevezéséből 17 került shortlistre, és végül 12 Effie-vel tértek haza a szakemberek.

„A Soproni számára készített IPA kampányunkkal nyert Effie-k azért különlegesek számunkra, mert nagyon speciális ügyfél-ügynökség munkát ismertek el: már az insight kutatástól kezdve, a termékfejlesztés teljes folyamatában részt vettünk ügynökségként, végig közösen gondolkodva a megbízóval. Amit így együtt létrehoztunk, a Soproni Óvatos Duhaj IPA, az mára kétségtelenül a hazai sörpiac eddigi legsikeresebb innovációja lett” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.

A kilencedik PRIZMA Kreatív PR Díj eredményhirdetése az Effie díjátadóval egyszerre került megrendezésre. A versenyen az ACG 7 nevezéséből mind shortlistre került, és az ügynökség végül 3 arany, 2 ezüst és „Az Év PR megoldása” díjjal gazdagodott.

„Nálunk már a tervezés során fontos szempont, hogy a kampányaink amellett, hogy kreatívak, valóban mérhetően működjenek. A legtöbb ügyfelünknél brand-lead ügynökségként integráltan felelünk márkáink piaci teljesítményéért, az imázs mutatókon túl, az értékesítési eredmények szintjén is. Az elért eredmények azt igazolják, jól dolgoztunk, ez nagy sikerélmény nekünk és ügyfeleinknek is” – tette hozzá az ügyvezető.

Az ACG a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone Magyarország Alapítvány közreműködésével készített „Oszd meg, hogy megállítsd!” kampánya – amelyet a Golden Drum reklámfesztiválon film kategóriában korábban már arannyal díjazott a zsűri – az Effie-n és a PRIZMA-n is kiemelkedően teljesített: az év PR megoldása lett, valamint egy arany Effie-t és két arany PRIZMA oklevelet kapott tegnap este. „A díjaink példázzák a legjobban, hogy egy ügynökség életében mennyire fontos, és milyen eredményekre képes az integrált gondolkodás. Bár a PRIZMA-n az elismerés kimondottan PR-teljesítményükért díjazta kampányainkat, az eredményeket csak csapatként, az ügynökség többi területével együttműködve érhettük el” – mondta Mentes Endre, az ACG PR feladatokért felelős vezetője.

A legnagyobb kihívásunk az volt, hogy hogyan tudunk létrehozni egy olyan kampányt, ami nem csupán felhívja a figyelmet a kapcsolati erőszak problémájára, hanem tényleges segítséget nyújt az érintetteknek, akik ráadásul még önmaguk előtt is tagadják a probléma létezését. Sajnos az anonim segítségkérő oldal indulása után már 4 hónap alatt bebizonyította a kampány szükségességét: a mögötte álló szakértőgárda 100%-os kapacitáskihasználtsággal, 82%-kal több kérdést, problémát dolgozott fel az eredetileg becsült esetszámhoz képest” – mondta a kampány kapcsán Blaskó Nikolett.

Az ACG díjai a 2017-es Effie-n és PRIZMA-n:

Effie:

  • Arany Effie:

      • Image – Soproni/Újrapozicionálás 2016

  • „Doing good” – Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!
  • Bevezetőkampány, termék/szolgáltatás bevezetése – Soproni/Óvatos Duhaj IPA
  • Ezüst Effie:
  • Élelmiszer kategória/alkoholos italok – Soproni/ Óvatos Duhaj IPA

      • Társadalmi célú kampány/1% – Bátor Tábor Alapítvány/ „Ne feledd, rajtad múlik!”
      • Hosszútávú hatékonyság – Decathlon/3 év

  • Bronz Effie:

    • Élelmiszer kategória/nem alkoholos italok – Gösser/NaturRadler PET
    • Élelmiszer kategória/nem alkoholos italok – Hey-Ho/Újrabevezetés
    • Big marketing idea – Soproni/100% Magyar Árpa
    • Hosszútávú hatékonyság – Natur Zitrone/3 év
    • Big marketing idea – Soproni/Óvatos Duhaj IPA
    • Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok – Abbvie/Pszoriázis kampány 2016

PRIZMA Kreatív PR Díj ’17:

  • Az év PR-megoldása:
  • Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!
  • Arany:

      • PR-eszközök/Nem hagyományos reklámfelületeket alkalmazó kampány kategória – Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával
      • Projektek kategória/Non-profit kampány – Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!

  • Projektek kategória/CSR-megoldások – Vodafone, Ökumenikus Segélyszervezet/Oszd meg, hogy megállítsd!
  • Ezüst:

      • Projektek kategória/CSR megoldások – Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával

  • Projektek/Influencer PR kampány – Abbvie/Társadalmi kísérlet Sarka Katával

Ajánlott cikk

ONLINE IS TAROLT A COMET 2017

Digitálisan is sikeres volt a Comet 2017 díjátadó gála, amelyet élőben a www.cometlive.hu oldalon követhettek …

Vélemény, hozzászólás?

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás