FRISSS!!!
Home / Címlap / 1,3 millió kód 110 nap alatt

1,3 millió kód 110 nap alatt

Sikeresen zárta születésnapi promóciós kampányát a Theodora

Idén 110 éves hazánk legtradicionálisabb ásványvize, a Theodora. Az évforduló kapcsán indított 110 napos promóciós kampány során közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a fogyasztók a Theodora palackok kupakjaiból. A játékban résztvevők között egyedi ajándékokat sorsoltak, a fődíj pedig egy nulla károsanyag-kibocsátású elektromos autó volt.

Hazánk legtradicionálisabb ásványvize, az idén 110 éves Theodora, május végén indította 110 napos promócióját, amely szeptember 15-én ért véget. A játékban közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a Theodora palackok kupakjaiból a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül. Ez átlagosan napi 10 ezer kódot jelent.

Az ásványvizek lelőhelyének környezeti megóvása mindig kiemelt érték volt a Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára, ezért a játékban a márka természetközelisége és Balaton-felvidékhez való szoros kötődése is hangsúlyos szerepet kapott. A promóció során többek között egy Volkswagen e-up! elektromos autót, valamint naponta – a Balcsi Original jóvoltából – a születésnapra tervezett egyedi pólót, továbbá a B.my.Lake és a STRAND Fesztiválokra szóló fesztiváljegyeket sorsoltak.

„Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megnyertem az elektromos autót. Mivel sok Theodora ásványvizet fogyaszt a család, adta magát, hogy feltöltsük a kupakokban lévő kódot. Egyébként régóta terveztük, hogy lecseréljük a régi kocsinkat, sőt, felmerült a zöld autó ötlete is. Izgatottan várom, hogy kipróbáljam az új autót, aminek azért is örülök, mert nemrég telepítettek a városunkba elektromos töltőállomást. Egyetlen dolog miatt izgulok: még nem vezettem korábban automata sebességváltós autót” – mesélte boldogan Rácz Mária, a játék fődíjasa, a zöld autó nyertese.  

„1907 óta kapható palackozva a Theodora ásványvíz, ezért az idei év nálunk a jeles, 110 éves évforduló ünneplése jegyében telik. Ennek része a 110 napos kampány, amelyet azért indítottuk, hogy a fogyasztóinkkal közösen is ünnepelhessünk. Nagy örömmel tölt el bennünket a promóció sikere, és hogy ilyen sokan vettek részt a játékban. Mindez még inkább emlékezetessé teszi számunkra ezt a különleges évet” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.

A játék nyerteseinek listája az alábbi linken érhető el: http://theodora110ev.hu/nyertesek

Ajánlott cikk

ONLINE IS TAROLT A COMET 2017

Digitálisan is sikeres volt a Comet 2017 díjátadó gála, amelyet élőben a www.cometlive.hu oldalon követhettek …

Vélemény, hozzászólás?

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás