FRISSS!!!
Home / Címlap / Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon

Szupersztár edzőzseni a BrandFestivalon

Shane Tusup korunk edző fenoménja. A ma csak Iron Lady brandként ismert Hosszú Katinka – a céltudatosság és kitartás élő mintaképe – is az ő fejéből pattant ki. A magyar közönség az október 26-27-én megrendezésre kerülő BrandFestivalon egy exkluzív motivációs előadás keretében, személyesen találkozhat a világ egyik legsikeresebb edzőjével. Az „üvöltő zseniként” aposztrofált úszótréner saját tapasztalataiból merítve beszél majd a márkaépítésről és arról is, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez a medencében és azon kívül.

Október 26-27-én a világ legkeresettebb előadóival jön a BrandFestival. A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.

A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, előadást tart majd az Iron Lady márka megteremtője, Shane Tusup is.

Hosszú Katinka, háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok kétségtelenül kis hazánk egyik legsikeresebb magyar sportembere. Shane Tusup, amerikai edző férje nélkül viszont aligha lenne most a világ legjobbja. Ám az amerikai sem lenne ennyire elismert edző.

A maga nemében egyedülálló sportpáros idejekorán felismerte, hogy egy sportoló akkor tud eredményesen építkezni, ha van tehetsége, médiaképessége és rendelkezésére áll a professzionális menedzsment háttér is. Hosszú Katinka az a karakter, akinél mindhárom komponens megtalálható, ez emeli ki őt a többiek közül. Az Iron Lady név mára nem csupán egy felirat a pólón, hanem tartalom áll mögötte. Ő a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő magyar sportoló. Nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem szupersztárokra jellemző módon, önálló termékkollekciót dob piacra. A legfontosabb márka attribútumok – ismertség és hitelesség – kéz a kézben járnak nála.

A rendezvény további kiemelt előadói:

Vidus Gabriella, RTL Klub vezérigazgatója

Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója

Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója

Barna Tamás, Republic Group ügyvezető igazgatója

Brad Lewis, az atlantai Supergroup kreatív igazgatója

Henry Hitchcox, a londoni Jungle Creations alapítója és kreatív igazgatója

Bonnie Wan, a san franciscoi Goodby Silverstein&Partners stratégiai igazgatója és további 100 hazai és külföldi előadó.

A BrandFestival részletes idei programterve elérhető az esemény weboldalán:http://brandfestival.hu/

Ajánlott cikk

A legelszántabb Manchester United rajongóknak: akár a gumiabroncson is ott lehet a csapat logója

Az Apollo Tyres készíti azokat az abroncsokat, melyek oldalfalát Anglia egyik leghíresebb és legsikeresebb labdarúgóklubja, …

Vélemény, hozzászólás?

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás