FRISSS!!!
Home / Élet+Stílus / Életmód / MAGYAR TERMÉK NAGYDÍJAT KAPOTT A DANDÁR FÜRDŐ

MAGYAR TERMÉK NAGYDÍJAT KAPOTT A DANDÁR FÜRDŐ

2016. szeptember 6-án 19. alkalommal adták át a Magyar Termék NagydíjŸ kitüntetéseket, melyeket idén 60 pályázó 66 pályázata érdemelt ki. A pályázat célja idén is az, hogy elismerje és díjazza a kiváló minőségű Magyarországon gyártott, és forgalmazott termékeket, szolgáltatásokat, elősegítse a minőségtudatos szemléletet, valamint hogy a gyártók, termelők és szolgáltatók ösztönzésével emelje a fogyasztóvédelem általános szintjét. A nyertesek, a hagyományhoz híven, a Parlament Felsőházi Termében vehették át a kitüntetéseket. A nyertesek között található a Dandár Gyógyfürdő is.

6-b

A 1930-ban átadott fürdőbe 1978-ig tartálykocsival szállították a gyógyvizet a Széchenyi fürdőből. Azóta saját kútja van, nagyon jó minőségű gyógyvízzel. Ebben az évben a teljes felújítást követően gyógyfürdőként helyezték ismét üzembe. A 3 beltéri medencéből álló fürdő sokféle szolgáltatással várja vendégeit: társas termálfürdő, kádfürdő, víz alatti vízsugármasszázs, orvosi masszázs, frissítő masszázs, lábápolás, szauna.

A 2014. évi átalakítások mindegyike a fürdő szolgáltatásainak bővítését eredményezte, hiszen az új szolgáltatások a meglévői egy medenceteres, zárt téren kívül a fürdő korábban kihasználatlan területein, az udvaron és a pinceszinten kerültek kialakításra. A pince egy kisebb wellness részleggé változott. Szauna, gőzkamra, merülő medence és pihenő található benne. Az eddig elfeledett udvaron két, élményelemekkel ellátott termál medence került kialakításra, amelyek 36-38 ºC-os hőmérsékletükkel a téli hideg napokon garantáltan feledhetetlen órákat szereznek a vendégeknek. 2015 nyarán felújításra került a termál medence részleg is. A felújítás keretén belül sor került a medencék és a falak újraburkolására, az öltözők mennyezetének felújítására és új vizesblokk kialakítására.

A fürdőt 2015-ben közel 120.000 vendég kereste fel, 45%-kal növelve forgalmát az azt megelőző évhez képest. A növekedés, mely elsősorban a bővítésnek, felújításnak, illetve a fokozott marketing kommunikációnak, azóta is töretlen. A fürdő látogatóinak túlnyomó része belföldi.

Ajánlott cikk

A Republic Group nyerte meg a Párisi Udvar Hotel brand és kommunikációs stratégiáját

A független ügynökség felel a The Unbound Collection by Hyatt almárkához tartozó szálloda arculatának kialakításáért …

Vélemény, hozzászólás?

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás