FRISSS!!!
Home / Címlap / Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei

Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei

Már Messengeren is elérhetők a KLM repülőjegyei

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. Az új lehetőség tovább könnyíti az utasok dolgát, hogy minden szükséges járatinformáció pillanatok alatt kéznél legyen. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire.

unnamed

2016. március 30-án bővítette a holland légitársaság a már eddig is széles körű ügyfélszolgálati palettáját. A KLM az első a légitársaságok között, aki már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot.

„Az új szolgáltatás a Messengeren keresztül egy következő lépés volt a KLM közösségi média stratégiájában. Számunkra fontos, hogy ott legyünk jelen, ahol ügyfeleink is szabadidejüket töltik, így a Messenger és a KLM tökéletes párosítás. Tapasztalataink alapján az utasaink nyitottabbak ezen a platformon, és szívesebben osztják meg problémáikat kollégáinkkal. Tavaly már aktiváltuk a Messenger gombot a Facebook oldalunkon, hogy az utasaink személyesen kommunikálhassanak velünk. 40%-kal nőtt a megkeresések száma, ami azt jelenti, hogy ügyfeleink értékelik a kommunikáció ezen formáját. Most egy újabb lépést tettünk: utasaink már repülőjegyüket és egyéb utazási dokumentumot is elérhetnek a Messengeren keresztül.”- nyilatkozta Pieter Elbers, a KLM elnök-vezérigazgatója.

unnamed-2

Úgy gondoljuk, hogy a Messenger a legjobb hely a beszélgetésekhez, és örömmel adunk lehetőséget vállalatoknak is, hogy szorosabbra fűzzék kapcsolatukat ügyfeleikkel. Boldogok vagyunk, hogy a KLM-et a légitársaságok között elsőként köszönthetjük partnereink között. Mostantól a holland légitársaság gyors és hatékony beszélgetést folytathat ügyfeleivel egy olyan felületen, amit ismernek és szeretnek.”- tette hozzá David Marcus a Facebook Messenger alelnöke

Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki a KLM.com oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül kapja az infókat. A holland légitársaságnak több mint 15 millió követője van a Facebookon.

Ajánlott cikk

iOS 11 – 5 indok, hogy miért frissíts! +5 videó

Pitaka tok (világ legvékonyabb aramid tokja) nyereményjáték:  

Vélemény, hozzászólás?

Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás